نوشته شده توسط : احمد

 

در اقتصاد جدید فروش پادشاهی می­کند. موفقیت شما به وسیله قابلیت شما برای ایجاد درآمد و نه تنها فروش محصولات و خدمات خود بلکه خودتان مشخص می­شود. فروش نه فقط در مورد تلاش است نه فقط در مورد نتایج. کارآفرینان زیادی وجود دارند که به جای اینکه واقعاً به دنبال مشتریان بروند، وقت خود را با مشغله­ های کاری پر می­کنند. در اینجا پنج روش برای قرار دادن خود در مسیری به سمت فروش موفق به شما معرفی می­گردند.

1. به یاد داشته باشید که شما در کسب و کار مردم هستید.
بسیاری از فروشندگان در اینکه چه چیزی می­فروشند گرفتار می­شوند و فراموش می­کنند که در کسب و کار مردم قرار دارند. مشتریان شما از شما می­خواهند که به آنها بطور شخصی رسیدگی کنید. من بتازگی در مطب دندانپزشکی بودم که به کلی فراموش کرده بود که وی تنها در کسب و کار دندان قرار ندارد، بلکه کسب و کار وی اینست که بیماران را شاد کرده و آنها را از شر مشکلات دندان آسوده سازد. توجه به مشتریان و علاقه­مند نگهداشتن آنها به کسب و کار مسأله بزرگی است که امروزه پیش روی کسب و کارها قرار دارد. اما اگر به فروشگاه­های بزرگ، رستوران یا دفاتر کار حرفه­ای وارد شوید کسی از شما قدردانی نمی­کند. در هنگام کار با هر مشتری یا دیدار با آنها به یاد داشته باشید که "این مشتری فرد منحصر به فردی است که مستحق رفتار متمایز و توجه ویژه است".

article_image_one_342.jpg

2. بر روی نتایج تمرکز کنید نه روی تلاش­ها.
بازی فروش هیچ یک از اینها نیست، سازماندهی، برنامه­ریزی با جلسات، فروش در مورد بدست آوردن نتایج است. نیروهای فروش اغلب وقت خود با شوخی کردن با یکدیگر در مورد مشغله­های کاری خود می­گذرانند و به مشتری که می­تواند محصولات آنها را خریداری کند توجه نمی­کنند. موفقیت شما در فروش با بدست آوردن نتایج حاصل می­گردد و این به معنای قرار دادن محصولات خود در دست­های مشتریان بیشتر است. یک نیروی فروش خوب می­داند که چگونه توجه مشتریان جلب کند و می­داند که محصولات و خدمات را بگونه­ای که باعث خرید مشتری گردد، عرضه نماید. نتایج را با تلاش­ها اشتباه نگیرید.

3. کارهای دشوار را انجام دهید.
بهترین نیروی فروش آنهایی هستند که تمایل دارند کارهای چالشی انجام دهند. نیروی فروشی که به این گونه عمل می­کند، تمایل دارد که خود را در مقابل مشتریان خشن قرار دهد، سؤالات دشوار بپرسد و معامله را با آنها تمام کند. انجام کارهای دشوار منطقه­ای است که فروشندگان و اجرا کنندگان برتر در آن به سر می­برند. من همواره ابتدا با خشن­ ترین مشتریان خود تماس می­گیرم، و تماس ­هایم را بعد از اینکه افرادی دیگر از اینکار انصراف می­دهند، ادامه می­دهم. یکبار در ماه، فهرستی از دشوارترین مشتریان شرکت تهیه می­کنم و طرح حمله­ای را در مورد چگونگی دسترسی به آنها ایجاد می­کنم. اولین ماه پس از اینکه ما این استراتژی را پیاده­سازی کردیم، بزرگترین قرارداد دوران کاریم را منعقد کردم. شما نمی­توانید به معاملات بزرگ دست یابید بدون اینکه در آب­های عمیق وارد شوید، جایی که ماهی­های بزرگ در آنها شنا می­کنند.

4. مشتری را شگفت­زده کنید.
فروشندگان خوب به دنبال راه­هایی برای دلگرم کردن مشتریان برای مشارکت احساسی در خرید و ایجاد احساس فوریت در مالکیت محصول یا خدمت در آنها هستند. وقتی مشتری را شگفت­زده می­کنید، شما یک تفاوت ایجاد می­کنید و باعث می­شوید که آنها بخواهند اینگونه تجربه را حفظ نمایند. شما می­توانید هر محصولی، حتی محصول حوصله سر بری را گرفته و آن را به یک ارائه شگفت انگیز تبدیل کنید. من یکبار به یک مشتری نشان دادم که چگونه درب­های شیشه­ای در یک خانه می­توانند در مقابل طوفان مقاومت کنند، من اینکار را با کوبیدن محکم دستم به هر دو طرف درب برای نشان دادن کیفیت ساخت آنها نشان دادم. اینکار فوراً تمام توجه مشتری را به خودش جلب کرد و محصول و من را از سایر رقبای موجود در این دسته محصول جدا کرد. افراد بطور عادی توجهی به تلاش­های فروش نمی­کنند. انها با نحوه ارائه خود، لباس خود، باورتان به محصول و خدمتی که ارائه می­دهید، شگفت زده کنید.

5. برای فروش درخواست کنید.
ممکن است ساده به نظر برسد اما، اغلب فروشندگان برای فروش درخواستی نمی­کنند. باور این مسئله سخت است، اما این مورد صحت دارد. ما یک بررسی و خرید آزمایشی از 500 کسب و کار انجام دادیم. در این بررسی بیش از 70 درصد از فروشندگان از ما درخواستی مبنی بر فروش چیزی نکردند. صرفه نظر از محصول شما، قیمت یا اینکه چقدر شما حرفه­ای هستید، اگر درخواستی نکنید، شما فقط موفق به فروش به کسانی می­شوید که واقعاً به قصد خرید آمده­اند نه مشتریان بالقوه. من حساب تعداد درخواستی که از مشتریان برای انجام خرید دارم را نگه­می دارم. اینکار به من کمک می­کند که تمرکز کرده و فروشم را بیشتر کنم.

 

  1. https://toplistar.com/story9148502/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  2. https://kingslists.com/story9148378/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  3. https://worldlistpro.com/story9148175/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  4. https://health-lists.com/story9148375/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  5. https://webcastlist.com/story9148389/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  6. https://sirketlist.com/story9148345/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  7. https://listfav.com/story9148439/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  8. https://classifylist.com/story9148382/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  9. https://hylistings.com/story9148403/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C

https://icelisting.com/story9148298/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C



:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد

شما با استفاده از این ۱۲ راهکار کم هزینه بازارار یابی می توانید فروشتان را افزایش دهید. توصیه می کنم این مقاله کاربردی را از دست ندهید. راستی قبل از مطالعه این مقاله باید به شما گفت که اگر هزاران مقاله هم مطالعه کنید اما به آنها عمل نکنید هیچ اتفاقی نمی افتد. اگر واقعا می خواهید این سری عملگرا باشید این مقاله را مطالعه کنید.

1- طرح خودتان را آماده کنید

نخستین کاری که باید انجام دهید این است که بهترین چشم انداز را برای کسب وکار خود نعریف کنید. سپس باید مسیر چگونگی رسیدن به آنها را طراحی کنید. پس از آن نوبت تهیه طرح بازاریابی (Marketing Plan) می باشد.. با انجام این کار شما برای نفوذ به بازار، طراحی انجام می دهید و در آن ترفندهای خود را مشخص می کنید.

2- کسب و کار دارید و وب سایت ندارید!!!

در دنیای کسب وکار امروز حتی برای کسب و کارهای بسیار کوچک نداشتن وب سایت بی معنی می باشد ، چرا که بخشی از هویت هر کسب و کار می تواند با آن مشخص شود. اگر توانایی طراحی و ساخت یک وب سایت سفارشی برای خود ندارید، می توانید از سایت بانی سایت کمک بگیرید تا سایت شما را طراحی کند و یا اینکه می توانید محصول آموزشی طراحی سایت بدون دانش برنامه نویسی را با مبلغ ناچیزی خریداری کنید.

article_image_one_322.jpg

3- شبکه های اجتماعی را بکار بگیرید

شبکه های اجتماعی حد و مرز بین مشتری و فروشنده را از بین برده است. هر روز شبکه های اجتماعی جدیدی ظهور پیدا می کنند. در حال حاضر شبکه اجتماعی اینستاگرام و همچنین تلگرام بسیار پر طرفدار هستند. توجه : تمام تمرکز خودتان را بر روی شبکه های اجتماعی نگذارید! تنها یکی از کانالهای بازاریابی شما باید شبکه های اجتماعی باشد ، برای اینکه کافیست تا یکی از شبکه های اجتماعی که انرژی زیادی را برایش صرف کردید مسدود شود تا تمام زحمات شما بر باد برود.

4- هنوز با ایمیل مارکتینگ بیگانه هستید

برای اینکار نیازمند یک وب سایت و یا وبلاگ هستید. اگر وب سایت ندارید باز هم به شما پیشنهاد می کنم تا از خدمت طراحی سایت بانی سایت استفاده کنید و یا محصول بسیار ارزان طراحی سایت بدون دانش برنامه نویسی را تهیه کنید. اگر می خواهید وبلاگ راه اندازی کنید و نمی دانید که چگونه باید راه اندازی کنید می توانید همین الان فیلم آموزشی ساخت وبلاگ را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

توجه : اگر شما شرکت هستید توصیه می کنم که یک وب سایت مستقل داشته باشید چون اعتبار شما را افزایش می دهد.
بعد از راه اندازی سایت یا وبلاگ باید فرمهایی را در سایت قرار دهید تا ایمیل بازدیدکنندگان را جمع آوری کنید و سپس ایمیل گروهی به اعضای سایت خود ارسال کنید و پیشنهادهای خودتان را از طریق ایمیل به دست آنها برسانید.
توجه : به هیچ عنوان به افرادی که نمی شناسید ایمیل ارسال نکنید و به حقوق دیگران احترام بگذارید.

5- در انجمن های تخصصی، حرفه ای و صنفی عضو شوید.

یکی از راه های جذب مشتری ، حضور در انجمن های حرفه ای است، مواردی چون اتاق های بازرگانی، انجمن های صنفی و حرفه ای، جایی است که به راحتی می توانید در جریان آخرین وضعیت کسب و کار قرار بگیرید، ارتباط برقرار کنید و مشتری جذب کنید.

6- به نظر شما باید درباره اهمیت کارت ویزیت هم بگویم!

اگر کسب و کار خود را به تازگی راه اندازی کردید باید در اولین فرصت ممکن نسبت به ساخت کارت ویزیت، سربرگ و پاکت نامه اقدام کنید. اطمینان حاصل کنید که لوگو، آدرس سایت، شماره تلفن و هر اطلاعات لازم دیگر در آنها درج شده باشد. به تجربه ثابت شده است که مشتری با مشاهده این موارد احساس اعتماد بیشتری به شما خواهد داشت.

7- در نشریات مرتبط با کسب وکار خود مقاله بنویسید

یکی از روش های تبلیغات غیرمستقیم ، چاپ مقاله ای مرتبط با کسب و کار شما است که در آن می توانید محصول یا خدمت خود را به خوبی و با کمترین هزینه به مخاطبان مرتبط معرفی کنید.

8- از نمایندگی های فروش چه استفاده هایی می کنید؟

معمولا امکانات تبلیغاتی نمایندگی های فروش یکی از ارزان ترین روش های تبلیغاتی است. در حال حاضر بسیاری از شرکت های تولید مواد غذایی، از این روش تبلیغاتی با سوپرمارکت ها استفاده می کنند.

9- نمونه محصول ارائه کنید.

نمونه محصول خود را به هرجا که فکر می کنید به فروش شما کمک می کند، بفرستید.

10- از محصول یا خدمت خود ویدئو تهیه کنید وآن را به اشتراک بگذارید

این همه موبایل بین افراد هستش که اکثر آنها هم دوربین فیلم برداری دارد. از محصولات و خدمات خود فیلمبرداری کنید و در شبکه های اجتماعی منتشر کنید. نیازی نیست حتما دوربین فیلمبرداری خیلی گران قیمتی داشته باشید. چند وقت پیش برای افزایش فروش کسب و کار یکی از مشتریانم به شرکت آنها مراجعه کردم و با موبایل از محصولات و خدمات آنها فیلم گرفتم و در سایتشان و همچنین در شبکه های اجتماعی منتشر کردم. نتیجه فوق العاده بود و از تصورات خود من هم خارج بود.

11- مسابقه برگزار کنید و جایزه بدهید.

با طرح سوالی مرتبط با کسب وکار یا محصول خود، مسابقه برگزار کنید و جایزه بدهید. تجربه نشان می دهد این روش تبلیغی نیز از تاثیرگذاری مناسبی بر مخاطبان برخودار می باشد.

12- از افراد مختلف به عنوان عامل فروش استفاده کنید.

با در نظر گرفتن درصدی به عنوان پورسانت فروش ، می توانید ده ها ویزیتور و فروشنده مویرگی برای کسب و کار خود جذب کنید و فروشتان را به خوبی افزایش دهید.

 

  1. https://210list.com/story9148395/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  2. https://wiishlist.com/story9148426/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  3. https://wearethelist.com/story9148384/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  4. https://travialist.com/story9148392/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  5. https://listbell.com/story9148389/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  6. https://fatallisto.com/story9148399/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  7. https://seolistlinks.com/story9148417/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  8. https://funny-lists.com/story9148374/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  9. https://getidealist.com/story9148400/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  10. https://45listing.com/story9148376/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C

 

 


:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد
 

در اقتصاد جدید فروش پادشاهی می­کند. موفقیت شما به وسیله قابلیت شما برای ایجاد درآمد و نه تنها فروش محصولات و خدمات خود بلکه خودتان مشخص می­شود. فروش نه فقط در مورد تلاش است نه فقط در مورد نتایج. کارآفرینان زیادی وجود دارند که به جای اینکه واقعاً به دنبال مشتریان بروند، وقت خود را با مشغله­ های کاری پر می­کنند. در اینجا پنج روش برای قرار دادن خود در مسیری به سمت فروش موفق به شما معرفی می­گردند.

1. به یاد داشته باشید که شما در کسب و کار مردم هستید.
بسیاری از فروشندگان در اینکه چه چیزی می­فروشند گرفتار می­شوند و فراموش می­کنند که در کسب و کار مردم قرار دارند. مشتریان شما از شما می­خواهند که به آنها بطور شخصی رسیدگی کنید. من بتازگی در مطب دندانپزشکی بودم که به کلی فراموش کرده بود که وی تنها در کسب و کار دندان قرار ندارد، بلکه کسب و کار وی اینست که بیماران را شاد کرده و آنها را از شر مشکلات دندان آسوده سازد. توجه به مشتریان و علاقه­مند نگهداشتن آنها به کسب و کار مسأله بزرگی است که امروزه پیش روی کسب و کارها قرار دارد. اما اگر به فروشگاه­های بزرگ، رستوران یا دفاتر کار حرفه­ای وارد شوید کسی از شما قدردانی نمی­کند. در هنگام کار با هر مشتری یا دیدار با آنها به یاد داشته باشید که "این مشتری فرد منحصر به فردی است که مستحق رفتار متمایز و توجه ویژه است".

article_image_one_342.jpg

2. بر روی نتایج تمرکز کنید نه روی تلاش­ها.
بازی فروش هیچ یک از اینها نیست، سازماندهی، برنامه­ریزی با جلسات، فروش در مورد بدست آوردن نتایج است. نیروهای فروش اغلب وقت خود با شوخی کردن با یکدیگر در مورد مشغله­های کاری خود می­گذرانند و به مشتری که می­تواند محصولات آنها را خریداری کند توجه نمی­کنند. موفقیت شما در فروش با بدست آوردن نتایج حاصل می­گردد و این به معنای قرار دادن محصولات خود در دست­های مشتریان بیشتر است. یک نیروی فروش خوب می­داند که چگونه توجه مشتریان جلب کند و می­داند که محصولات و خدمات را بگونه­ای که باعث خرید مشتری گردد، عرضه نماید. نتایج را با تلاش­ها اشتباه نگیرید.

3. کارهای دشوار را انجام دهید.
بهترین نیروی فروش آنهایی هستند که تمایل دارند کارهای چالشی انجام دهند. نیروی فروشی که به این گونه عمل می­کند، تمایل دارد که خود را در مقابل مشتریان خشن قرار دهد، سؤالات دشوار بپرسد و معامله را با آنها تمام کند. انجام کارهای دشوار منطقه­ای است که فروشندگان و اجرا کنندگان برتر در آن به سر می­برند. من همواره ابتدا با خشن­ ترین مشتریان خود تماس می­گیرم، و تماس ­هایم را بعد از اینکه افرادی دیگر از اینکار انصراف می­دهند، ادامه می­دهم. یکبار در ماه، فهرستی از دشوارترین مشتریان شرکت تهیه می­کنم و طرح حمله­ای را در مورد چگونگی دسترسی به آنها ایجاد می­کنم. اولین ماه پس از اینکه ما این استراتژی را پیاده­سازی کردیم، بزرگترین قرارداد دوران کاریم را منعقد کردم. شما نمی­توانید به معاملات بزرگ دست یابید بدون اینکه در آب­های عمیق وارد شوید، جایی که ماهی­های بزرگ در آنها شنا می­کنند.

4. مشتری را شگفت­زده کنید.
فروشندگان خوب به دنبال راه­هایی برای دلگرم کردن مشتریان برای مشارکت احساسی در خرید و ایجاد احساس فوریت در مالکیت محصول یا خدمت در آنها هستند. وقتی مشتری را شگفت­زده می­کنید، شما یک تفاوت ایجاد می­کنید و باعث می­شوید که آنها بخواهند اینگونه تجربه را حفظ نمایند. شما می­توانید هر محصولی، حتی محصول حوصله سر بری را گرفته و آن را به یک ارائه شگفت انگیز تبدیل کنید. من یکبار به یک مشتری نشان دادم که چگونه درب­های شیشه­ای در یک خانه می­توانند در مقابل طوفان مقاومت کنند، من اینکار را با کوبیدن محکم دستم به هر دو طرف درب برای نشان دادن کیفیت ساخت آنها نشان دادم. اینکار فوراً تمام توجه مشتری را به خودش جلب کرد و محصول و من را از سایر رقبای موجود در این دسته محصول جدا کرد. افراد بطور عادی توجهی به تلاش­های فروش نمی­کنند. انها با نحوه ارائه خود، لباس خود، باورتان به محصول و خدمتی که ارائه می­دهید، شگفت زده کنید.

5. برای فروش درخواست کنید.
ممکن است ساده به نظر برسد اما، اغلب فروشندگان برای فروش درخواستی نمی­کنند. باور این مسئله سخت است، اما این مورد صحت دارد. ما یک بررسی و خرید آزمایشی از 500 کسب و کار انجام دادیم. در این بررسی بیش از 70 درصد از فروشندگان از ما درخواستی مبنی بر فروش چیزی نکردند. صرفه نظر از محصول شما، قیمت یا اینکه چقدر شما حرفه­ای هستید، اگر درخواستی نکنید، شما فقط موفق به فروش به کسانی می­شوید که واقعاً به قصد خرید آمده­اند نه مشتریان بالقوه. من حساب تعداد درخواستی که از مشتریان برای انجام خرید دارم را نگه­می دارم. اینکار به من کمک می­کند که تمرکز کرده و فروشم را بیشتر کنم.

 

  1. https://bookmarkvids.com/story9148433/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  2. https://bookmarkshut.com/story9148231/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  3. https://fellowfavorite.com/story9148524/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  4. https://rotatesites.com/story9148408/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  5. https://hubwebsites.com/story9148403/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  6. https://sitesrow.com/story9148452/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  7. https://binksites.com/story9148431/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  8. https://mysitesname.com/story9148395/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  9. https://thejillist.com/story9148415/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  10. https://sites2000.com/story9148370/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C

 



:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد
 
 

باور مردم درباره خودشان، زندگی، جهان یا هر چیز دیگری تقریبا بر روی همه رفتارهای آنها تاثیرگذار است. افراد زیادی این سوال را دارند که برای اینکه فروشنده موفقی شویم باید چه کار کنیم؟ با مطالعه زندگی افراد موفق به این نتیجه می رسیم که فقط یک چیز در فروش اهمیت بالایی دارد و آن «اعتقاد» است.

1- قوانین را به درستی اجرا می کنند

آنها بر این باورند که اجرای درست قوانین راه حل رسیدن به نتیجه ایده آل است. فعالیت های صحیح از جمله بررسی، برقراری ارتباطات، اعتمادسازی، تحلیل نیازها، ارائه، مذاکره، بستن معامله، پیگیری و ... را به روشی صحیح اجرا کنند. فرآیند فروش اتفاقی نیست بلکه از طریق طی کردن یکسری مراحل و وظایف منطقی اتفاق می افتد. با در اختیار داشتن منابع و استعدادهای در دسترس به موفقیت می رسید

2- روحیه کارآفرینی دارند

این افراد چه در یک مرکز تلفنی کار کنند یا مسئول یک معامله میلیارد تومانی باشند، فکر می کنند کار برای خودشان است. نیازی نیست که یک حرف یا دستور را دو بار به آنها بگویید. خودشان می دانند باید چه کار بکنند؛ به هیچ گونه تلنگر یا محرک خارجی نیاز ندارند.

article_image_one_291.jpg

3- باور دارند که پیروز می شوند

آنها یقین دارند که هر طور شده پیروز میدان خواهند بود. نه تنها تصمیم و اراده پیروزی را دارند، بلکه به خودشان «باور» دارند که پیروز می شوند و به راحتی موانع را تبدیل به فرصت هایی برای رشد و پیروزی می کنند.

4- پشتیبان های خوبی دارند

آنها معتقدند که یک سیستم پشتیبانی سالم - به طور معمول اعضای خانواده، دوستان، و یک مربی - برای ثبات واقعی ضروری است. برخی نیروهای فروش خوب در طی یک دوره طولانی فرسوده می شوند یا انگیزه خود را از دست می دهند. ارتباطات مستحکم آنها با اعضای خانواده و دوستان نزدیک، باعث می شود که آنها حتی در موقعیت های سخت موفق شوند و انگیزه های خود را به مدتی طولانی حفظ کنند. آنها زمان و تلاش خود را برای غنی سازی این روابط به عنوان بخشی از زندگی روزانه خود صرف می کنند.

5- «نه» گفتن را بلد هستند

به قدرت کلمه «نه» باور دارند. معمولا انتظار می رود افرادی که توانایی و عملکرد بالایی دارند، کارهای بیشتری را انجام دهند. آنها افرادی موفق هستند و مردم جذب شان می شوند و می خواهند از مهارت و تخصص آنها بهره ببرند. با اینحال فروشندگان حرفه ای از اولویت ها و محدودیت های خود آگاه هستند.آنها بهترین وقت خود را با خانواده و کسانی که دوستشان دارند می گذرانند و زمان خود را برای انجام کارهای مهم صرف می کنند. دقیقا می دانند که چگونه با احترام و قدردانی به مشتریان یا حتی به رییس شان «نه» بگویند. می دانند که باید چه عملکردی داشته باشند و از هر عاملی که کنترل آنها را از انجام اولویت هایشان خارج کند، دوری می کنند.بودن در کنار نیروهای فروش به شما درس های بیشتری از خواندن ده ها کتاب درباره فروش و شرکت در سمینارهای مختلف می آموزد. شاهد عملکرد و کار یک فروشنده حرفه ای بودن مانند تماشای نقش آفرینی یک بازیگر یا دیدن یک خواننده است که بهترین اجرای خود را به نمایش می گذارد.

6- ارزش مشتری را در نظر می گیرند

آنها بر این باورند هر فرد از منشی گرفته تا مهندس، از راننده کامیون تا مدیرعامل شرکت، دارای ارزش ذاتی است. افراد فقط عنوان و سمت نیستند؛ آدمند. پدر، مادر، دوست، خواهر، برادر، هوادار تیم های مختلف ورزشی یا فیلم های سینمایی هستند.برخی دوست دارند زیاد به مسافرت بروند و برخی هم دوست دارند تنها زندگی کنند. برخی زندگی شخصی خوبی دارند و برخی نه. دوست داشتن بعضی ها آسان است و تحمل برخی از آنها سخت اما با اینهمه، همه آنها ارزش والای انسانی دارند و فروشندگان حرفه ای ارزش تک تک مشتریان شان را می دانند.

7- انگیزه هدفمند دارند

تمام عملکردهای فروشندگان حرفه ای معنادار و هدفمند است. درست است که پول، محرک و عامل ایجاد انگیزه مهمی است اما سوالی که اینجا پیش می آید این است که: «محرک پول در راستای رسیدن به چه هدفی مهم است؟»فروشندگان حرفه ای می دانند چرا می خواهند پول دربیاورند. هدف پول درآوردن افراد مختلف نیز متفاوت است؛ تامین مالی خانواده، تامین امنیت، حفظ یک شیوه زندگی خاص یا مراقبت از پدر و مادر در زمان سالخوردگی از اهداف افراد برای پول درآوردن است.آنها همچنین از این موضوع آگاه هستند که عملکرد مثبت آنها بر سایر کسب و کارها، اقتصاد و جامعه تاثیرگذار است و به همین دلیل برای تحقق اهداف مهمی نهایت تلاش خود را می کنند.

کمی وقت بگذارید و از خودتان بپرسید: «من به چه چیزی اعتقاد واقعی دارم؟» پاسخ خودتان را با باورهای رایج فروشندگان حرفه ای مقایسه کنید و ببینید که آیا به نظر خودتان می توانید در این مسیر پیشرفت کنید.

 

  1. https://socialwoot.com/story9148569/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  2. https://socials360.com/story9148490/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  3. https://bookmarknap.com/story9148471/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  4. https://bookmarkinglive.com/story9148491/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  5. https://bookmarkmiracle.com/story9148458/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  6. https://telebookmarks.com/story9148525/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  7. https://bookmarkcork.com/story9148527/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  8. https://bookmarkedblog.com/story9148554/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  9. https://bookmarkspy.com/story9148483/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C
  10. https://lingeriebookmark.com/story9148531/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C

 



:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد

پشت وانت نیسان آبی رنگی با خطی خوش این بیت نوشته شده بود. نیش دوست از نیش عقرب بدتر است... پس بزن عقرب که دردش کمتر است. همان نیسان های آبی رنگی که متقاضیانش معتقدند که رنگ آبی آن از رنگ های دیگر آن قدرتمندتر است و عملا رنگ های دیگر آن با شرایط موتوری و بدنه یکسان در بازار با استقبال و موفقیت روبه رو نبوده است و سهم بازارشان در مقایسه با رنگ آبی بسیار کمتر است که این پدیده برای برخی دیگر از کالاها هم وجود دارد که خود نیازمند تحلیل بیشتر و یک ستون جداگانه دارد.

هیچ می دانید که تبلیغ تنها تبلیغ تلویزیونی نیست و اصولا هرگونه ابلاغ پیامی که از رسانه ای به سوی مخاطبی فرستاده شود تبلیغ به حساب می آید و تبلیغ به قول کاتلر آمیخته ای دارد که به آن آمیخته تبلیغات می گویند. در سال های اخیر گفتاری به گفته های تبلیغات اضافه شده که البته به نظر نویسنده، مطلب تازه ای نیست، اما به دلیل ساختاربندی انجام گرفته برای آن می تواند استفاده از آن برای شرکت ها مفید و کارساز باشد. واژه ترانزیت در معنای عام آن براساس فرهنگ معین عبارت از: جابه جایی مسافر و کالا بین مبدا و مقصد که مستلزم عبور از کشور ثالث باشد. حال وقتی کلمه تبلیغات را به آن اضافه می کنیم می شود رسانه تبلیغاتی که در حرکت است و جابه جا می شود و در همین حین آگاهی رسانی نیز می کند. طراحی سایت صنعتی

 نمونه های قدیمی آن در ایران اتوبوس های شرکت واحد خودمان است که از قدیم روی آن تبلیغات چاپ می شد و گاه مربوط به امور اقتصادی یا فرهنگی بود، مانند آگهی هایی که می گفت ارائه بلیت نشان دهنده شخصیت شماست یا کامیون ها و وسایل سنگین حمل ونقل است که روی آن نام کارخانه سازنده یا شرکت حمل ونقل کننده چاپ می شود، اما در این باره نوآوری های دیگری نیز می توان انجام داد مانند اینکه با درست کردن فضاهای مناسب و متناسب کالا را در حین حرکت به نمایش درآورد. طراحی سایت املاک       

article_image_one_642.jpg

چرا روش های تازه ای را باید جست وجو کرد

وقتی از کاتلر در کتاب «و چنین گفت کاتلر» می پرسند شرکت ها چگونه می توانند به صورت موثر به انبوه مخاطبان دست پیدا کنند؟ او پاسخ می دهد،افراد فعال در تبلیغات دیگر روزهای طلایی رسیدن به انبوه مخاطبان از راه نشریات و تلویزیون را نخواهند دید و بازاریابی ترکیبی از هنر، علم و مهارت است. حال سه راه حل وجود دارد؛ ادامه راه قبلی یا تبلیغ در مراسم جهانی نظیر المپیک برای رسیدن به انبوه مخاطبان یا شناخت درست مشتریان و تامین نظر آنها (البته به شکل مطلق نمی توان هیچ یک از راه ها را رد کرد، اما در هر حال عقلانیت و خردمندی توصیه می شود).       طراحی سایت هتل

او در ادامه می گوید: دوران ریخت و پاش های تبلیغات تلویزیونی به سرعت در حال سپری شدن است، من به شرکت ها پیشنهاد می کنم تا بودجه تبلیغات انبوه تلویزیونی را کم کنند، تعداد بینندگان تلویزیون در حال کاهش است. بسیاری از بینندگان تبلیغات را نگاه نمی کنند طول مدت هر تبلیغ هم آنقدر کوتاه شده که پیام به خوبی منتقل نمی شود. فروش انبوه در کشوری که تعداد کانال های رادیو تلویزیونی و نشریات محدود باشد موثر خواهد بود، اما در کشوری که صدها کانال رادیو تلویزیونی و هزاران نشریه وجود دارد رسیدن به انبوه مخاطبان بسیار پرهزینه و دشوار است و به قولی دست یافتن به 10 ثانیه از توجه افراد روز به روز سخت تر می شود و بزرگ ترین اشتباه در بازاردانی (مارکتینگ) این است که بخواهید برای همه کس همه چیز باشید. امروزه به جای انجام دادوستدهای یک باره باید به دنبال ایجاد و گسترش روابط درازمدت و رضایت بخش با مشتریان بود. زیرا محصولات می آیند و می روند اما آنچه می ماند روابط با مشتریان است و شما می توانید در بیشتر جاها متمایز باشید اما نمی توانید در همه جا با یک ایده واحد متمایز باشید. طراحی سایت پزشکی    

چه کسانی باید از تبلیغات ترانزیتی استفاده کنند؟

دل دنیسون معتقد است که شرکت های خدماتی یا خرده فروش ها که مخاطبان مورد نظرشان در یک ناحیه شهری تمرکز یافته اند برای این کار مناسبند.

مزایای تبلیغات ترانزیتی

  1. تبلیغات ترانزیتی دارای قدرت ارتباط سازی خوبی هستند.
  2. مدت زمان نمایش آن 16 تا 18 ساعت در روز است.
  3. در مسیرهای خاص مخاطبان خوبی را پوشش می دهد.

نواقص تبلیغات ترانزیتی

  1. مخاطب تنها چند ثانیه فرصت درک مفهوم را دارد.
  2. به سرعت در برابر باد و باران و تصادفات از بین می روند.
  3. به درد هر بازاری نمی خورند.

نکات مورد توجه در مدیریت تبلیغاتی ترانزیتی

  1. شناخت مشتری یا بازار هدف.
  2. انتخاب پیام مناسب شامل نام شرکت یا محصول و شماره تلفن مناسب.
  3. سادگی و یکپارچگی در اجرا.
  4. اندازه گیری نتیجه و اصلاح به موقع .
  5. راستگویی- راستگویی و راستگویی.
    طراحی سایت آموزشگاهی

 



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد
 

اصول زیرمجموعه ای از باورها و روش هایی است که برای افزایش شانس موفقیت در تبلیغات، اثبات شده اند. آگهی دهنده های با تجربه دائم تلاش می کنند تا از ماهیت خود خارج شوند و دنیا را با چشم و قلب مشتریانشان ببینند.

اصل یکم : بازاریابی در مورد احتمالات است نه پیش بینی ها

رفتار انسان نسبی است نه مطلق. انسان ها آزاد هستند و در موقعیت های متفاوت رفتارهای مختلفی دارند که موقعیت ها هم به طور غیرمنتظره ای تغییر می کنند و هیچ گاه نمی توانید از انسان انتظار داشته باشید کاری که می خواهید را انجام دهد. اگر نتایج گذشته را بررسی کنید می توانید بفهمید که در گذشته چه رخ داده و چه چیزی کارایی داشته است ولی تضمینی برای اینکه برای امروز یا فردا هم موثر باشد وجود ندارد. آگهی دهندگان دوراندیش می دانند که بازاریابی همواره یک سرمایه گذاری برای آینده است آن هم به وسیله متغیرهایی که بیشتر آن ها قابل کنترل نیستند. پس می توان گفت بازاریابی یک سرمایه گذاری بدون تضمین بازگشت سرمایه است. می توان این عدم قطعیت را کاهش داد اما حذف کلی ریسک آن غیرممکن است. آگهی دهندگان دوراندیش در هر تصمیمی که می گیرند این ریسک را در نظر دارند.  طراحی سایت پزشکی

article_image_one_653.jpg

اصل دوم : بگذارید مشتری جلوتر از شما حرکت کند

یکی از راه های مقدم کردن مردم، استفاده از تحقیقات بازار است. اگر فکر می کنید ارتباطات بازاریابی راهی برای گفت وگو با مشتریان است، پس تحقیق کنید مردم در کجا دوست دارند چه چیزی را بشنوند یا نشنوند و آیا محصول و ارتباطات شما همان چیزی است که می خواهند بشنوند. اگر باهوش باشید، محصول و ارتباطات شما متاثر از خواسته بازار هدف خواهد بود. طراحی سایت با وردپرس   

اصل سوم : همه چیز را یکی و هم راستا کنید

مشتریان یک دستی را دوست دارند. دوست دارند به قولی که دیروز دادید امروز و فردا هم وفادار باشید. به دنبال برندهایی هستند که به چیزی که ارائه می کنند اعتماد داشته باشند. بنابراین باید همه چیز را یکی کنید. محصول، قیمت، تبلیغ، وعده های بازاریابی، پیامی که از طرف رسانه ها و اشخاص مختلف ارسال می کنید و… را یکی کنید.

اصل چهارم : تئوری الاکلنگ باری کالن در مورد رفتارهای انسانی

امروزه بازاریابی بسیار پیچیده شده است. بازار به هزاران گروه کوچک تقسیم می شود. ممکن است رقبا از کشورهایی دیگر یا صنایعی کاملا بی ربط باشند. رسانه ها همه جا هستند از موبایل گرفته تا دیوارهای شهر. یک ابزار ساده برای پرداختن به همه این پیچیدگی ها وجود دارد به نام تئوری «الاکلنگ باری کالن در مورد رفتارهای انسانی» که از این تئوری برای ساده تر کردن تصمیمات پیچیده بازاریابی استفاده می شود این تئوری بیان می کند رفتار انسانی همچون الاکلنگی از ترس و نیاز است. وقتی نیاز سنگین تر از ترس باشد عمل می کنیم. وقتی ترس سنگین تر باشد، عمل نمی کنیم.

تیپر کورولاری می گوید: وظیفه ما به عنوان آگهی دهنده این است که ترس را کنار بگذاریم و به نیاز بپیوندیم. سپس الاکلنگ کار می کند و مشتری میلیون ها دلار خرید می کند یا به دنبال خرید بیشتر می رود. پس وظیفه شما به عنوان آگهی دهنده، افزایش نیاز مشتری به کمک ابزارهای بازاریابی است که در اختیار دارید: طراحی محصول، آگهی و پیام. همچنین وظیفه شما کاهش ترس آن ها با درخواست انجام عملی کم ریسک است. تعرفه طراحی سایت       

اصل پنجم : برای پولدار شدن، باید ممتاز باشید

اگر تمام پول ها و وقت های دنیا را دارید دیگر نیاز نیست استراتژی داشته باشید؛ اما اگر بودجه محدودی دارید لازم است استراتژی داشته باشید. مراقب باشید، سعی نکنید برای همه ی مردم، همه چیز را ارائه کنید. با گسترش شبکه کاری خود بدون استثنا کردن کسی، در واقع در حال کاهش دادن شانس موفقیت خود هستید.

اصل ششم : یک آگهی، یک ایده

برای یک شخص عادی کمتر از نیم ثانیه طول می کشد تا تصمیم بگیرد به آگهی شما توجه کند یا نکند؛ یعنی اینکه، جذاب ترین موضوع را به گونه ای به کار ببرید تا اولین چیزی باشد که دیده یا شنیده می شود. مطالعات نشان می دهد حتی وقتی تصمیم گرفتید به یک آگهی توجه کنید، هنوز هم آن را سطحی می خوانید تا به نقطه موردعلاقه برسید، ابتدا تیتر یا تصویر اصلی، سپس عکس های جانبی و توضیحات عکس، سپس لوگو با شعار تبلیغاتی؛ آن هم درصورتی که این ها جذابیت داشته باشند؛ آن وقت متن اصلی آگهی را می خوانید. مردم سطحی می خوانند تا در زمان و انرژی صرفه جویی کنند. ارائه فهرست بلندی از نقطه نظرات، برای خوانندگان یا بینندگان کار نادرستی است؛ هر آگهی فقط باید یک ایده اصلی داشته باشد.

اصل هفتم : هم مرتبط و هم خاص باشید

هدف شما به عنوان یک آگهی دهنده یا شرکت این است که چنان تفاوت مهمی ایجاد کنید که موجب شود مشتری شما را به رقبای دیگر ترجیح دهد؛ یعنی چیزی که انتظارش را دارید. آگهی ها باید برای مخاطبین مرتبط و غیرمنتظره باشند. مرتبط بودن موجب مفید بودن و غیرمنتظره بودن موجب موردتوجه قرار گرفتن می شود. تنها تعداد کمی از آگهی ها مرتبط و غیرمنتظره هستند. شما باید هر دو باشید.

اصل هشتم : اول میوه های دم دست را بچینید

سودآورترین بازار هدفی که می توانید داشته باشید، مشتریان کنونی شما هستند. اسم شما را می شناسند، اعتبارتان را باور دارند، از شما تجربه خوبی دارند، به شما وفادار هستند و خرید از شما را کم ریسک می دانند. در بسیاری از کسب وکارها، ایجاد بانک اطلاعات مشتریان به شرکت ها این امکان را می دهد تا با ارزش ترین آن ها را شناسایی کنند. حتی می توانید بانک اطلاعاتی درست کنید که پیش بینی کند کدام یک از مشتریان، کالاهای دیگر شما را هم خریداری خواهند کرد.

اصل نهم : از ادعاهای بی اساس پرهیز کنید

آزمایش های مکرر تبلیغات نشان می دهد، مشتریان در معرض کلمات مهم، ادعاهای غلو شده و عکس های غیرواقعی هستند. امروزه برطرف کردن شک مردم تقریبا غیرممکن شده است. آن ها برای باورکردن پیام شما به دلایل قدرتمند نیاز دارند نه مزخرفاتی که موجب باور نکردن آن ها شود. اولین و بهترین راه برای اجتناب از چرندگویی، غلو نکردن است. کمتر تعهد بدهید بیشتر ارائه کنید. تبلیغات با وعده دادن موجب انتظار می شود. وقتی بیش ازحد وعده می دهید درواقع در حال ناامید کردن مشتریان و آسیب زدن به اعتبار ارتباطات آینده هستید. همیشه ادعاهای تبلیغی خود را بررسی کنید تا فراتر از توانایی شما نباشد. طراحی سایت در تهران

 

 



:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد
 

امروزه صنعت بازاریابی و تبلیغات برای ابداع و معرفی یک سرواژه یا اصطلاح جدید در هر شبی که صبح می شود بسیار بدنام است. برخی از این واژه ها و اصطلاح ها مانند "بازاریابی محتوایی” بسیار مطرح و شناخته شده می شوند و برخی دیگر دوره عمر بسیار کوتاهی دارند، تا جایی که اگر نامی از آن ها ببریم ممکن است شما آن را به عنوان واژه تخصصی حوزه بازاریابی نشناسید.

در ادامه این مطلب قصد معرفی یکی از این واژه هایی راداریم که شاید اخیراً به این صنعت اضافه شده است و آن هم تبلیغات محتوایی – content advertising- است، می خواهیم از کجا آمده، از چه چیزی ساخته شده و آیا حق باقی ماندن در مجموعه واژگان ما در سال جاری را دارد یا خیر؟ شاید لزومی نداشته باشد که آن به عنوان واژه ای مرکب از دو واژه ساده تر قبول کنیم، اما چیزی که از ظاهر آن پیداست، این است که از ترکیب دو واژه با مفهوم بازاریابی محتوایی + تبلیغات ساخته شده است:

تبلیغات

تبلیغات به عنوان نوعی ترفیع و ترویج غیرشخصی محصولات و خدمات توصیف می شود و موضوع آن در رابطه با تفهیم ارزش پیشنهاد فروش یک محصول یا خدمت در مقیاسی مشخص است. از قدیم، این نوع ارتباط را یک نوع ارتباط یک طرفه می شناختند.  شرکت طراحی وب سایت      

بازاریابی محتوایی

مطمئنم که به خوبی با تعریف بازاریابی محتوایی آشنایی دارید، یکی از تعاریفی که برای این نوع از بازاریابی ارائه شده است به این قرار است که: بازاریابی محتوایی یک رویکرد استراتژیک بازاریابی است که متمرکز بر تولید و توزیع محتوای مرتبط، مستمر و باارزش به منظور جذب و نگهداری مجموعه ای از مخاطبین با دقت و به روشنی تعریف و مشخص شده است – و درنهایت در پی هدایت رفتار سودمند مشتری است. بازاریابی محتوایی در رابطه با ارتباط برقرار کردن با مصرف کننده ها بدون فروش چیزی به آن هاست. این حوزه از بازاریابی در ارتباط با ارائه محتوا آموزشی، سرگرم کننده و همواره همراه باارزش افزوده به مصرف کننده ها به منظور غنی سازی تجربه وب گردی آن ها می باشد. طراحی سایت فروشگاهی    

تبلیغات محتوایی

از آنجائی که بازاریابی محتوایی اساساً مرتبط با ارائه ارزش از طریق محتوا (آموزش، سرگرمی الهام بخشیدن) است، در دوره کنونی به طور ویژه ای به دلیل پذیرش بسیار زیاد و قابل قبول شبکه های اجتماعی موفقیت آمیز می باشد. بدون وجود شبکه های اجتماعی، تصور ویروسی شدن یک محتوا به صورت فعلی بسیار سخت و مشکل است. توانایی مصرف کننده ها به منظور داشتن یک گفتگو دوسویه از طریق به اشتراک گذاری محتوا به بازاریابان فرصتی فوق العاده برای بهره برداری از ترافیک اجتماعی و ارگانیک برای دیده شدن محتوای خودشان توسط دیگران را می دهد. بااین وجود، به دلیل اشباع فضای اینترنت با محتوای تولیدشده توسط کاربران و برندهای مختلف، دست پیدا کردن به مصرف کننده ها از طریق کانال ها و شیوه های ارگانیک سخت تر و سخت تر شده است. اگر شما دارای یک صفحه فیس بوک هستید و در آن فعالیت دارید، مطمئناً اخیراً متوجه گزینه ای تحت عنوان exposure به معنای نمایش و در معرض چیزی قرار گرفتن به منظور نمایش بیشتر و سریع تر محتوای خود برای تعداد مخاطبین بیشتر شده اید.

در متون مختلف بازاریابی خیلی کم در مورد موضوع تبلیغات محتوایی مطلبی نوشته، ترجمه و ارائه می شود و چیزی هم که اغلب در این رابطه نوشته و منتشر می شود، خیلی قدیمی و از تاریخ گذشته است. تبلیغات محتوایی نوشتن متن تبلیغات نیست. ما در آی بازاریابی آن را به صورت زیر تعریف می کنیم: طراحی وب سایت شرکتی

تبلیغات محتوایی چیست؟

تبلیغات محتوایی یک استراتژی بازاریابی به منظور تولید محتوایی است که هدف اصلی توزیع آن از طریق کانال های پولی و به منظور افزودن ارزش به مخاطب است. به طور طبیعی، تبلیغات محتوایی (استراتژی جامع و فراگیر) و تبلیغاتی که هماهنگ و مناسب با زیرساخت توزیع و ارائه آن است، دست به دست هم و با یکدیگر پیش می روند. درحالی که تمامی انواع محتوا اغلب بر روی وبلاگ برند مرتبط با خودش منتشرشده و از طریق شبکه ها و کانال های اجتماعی مختلف منتشر می شوند، تولید محتوایی که برای توزیع از طریق کانال های پولی و شیوه های مشابه با آن تولید می شوند، به طورکلی متفاوت است.

محتوایی که با توجه به اصول کلی بهینه سازی نتایج موتورهای جستجو (سئو) تولید می شوند، می توانند به طور قابل توجهی از فرصت های ایجادشده برای جستجو کلمات کلیدی بهره ببرند. محتوایی که با در نظر داشتن شبکه های اجتماعی تولیدشده اند می توانند به شکلی طراحی شوند که قابل اشتراک گذاری باشند و بنابراین عمدتاً به صورت بصری و قابل مصرف توسط عموم می باشند. محتوایی که لزوماً باهدف توزیع از طریق کانال های پولی تهیه شده است، می توانند به موضوعاتی بپردازند که به صورت عادی و فعال توسط مردم مورد جستجو قرار نمی گیرند یا خیلی قابلیت اشتراک گذاری ندارند، اما درنهایت می توانند بسیار اثرگذار باشند. این نوع از محتوا به برندها فرصتی برای ارائه محتوای شخصی به مخاطبین بدون در نظر داشتن قوانین عمومی جستجو یا شبکه های اجتماعی به منظور دیده شدن آن ها توسط مردم را می دهد. به عبارتی این نوع از محتوا لزوماً بر هدف نهایی، یعنی همان تأثیرگذار بودن، متمرکز می باشند.  طراحی پورتال

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد
 

ارتباطات دارای قدرت متوقف کنندگی(قدرت متوقف کردن یعنی اینکه بتوانید با تبلیغ و سایر ارتباطات بازاریابی مردم را از رفتن بازدارید و آن ها را وادار کنید که بنشینند و به شما توجه کنند.) ؛ واکنش هایی از این قبیل به وجود می آورد: «چه گفتی؟» یا «آن را دیدی؟» این نوع ارتباطات میزان توجه را بالا می برند. برخلاف اغلب ارتباطات بازاریابی که حتی برای یک لحظه هم نمی توانند جلب توجه کنند.

مشتریان هرروز با هزاران پیام بازاریابی، علاوه بر پیام شما، بمباران می شوند. این تراکم بالای پیام های ارسالی در حیطه ی بازاریابی باعث می شود که اغلب تلاش ها برای برقراری ارتباط ناکام بماند و به اکثر تبلیغات هیچ توجهی نشود.

از مردم بخواهید ۵ مورد از آگهی هایی را که شب پیش از تلویزیون دیده اند، به یادآورند (اگر تلویزیون تماشا کرده باشند، حتماً تبلیغات زیادی دیده اند). به واکنش هایشان دقت کنید. وقتی با درماندگی سعی می کنند به یادآورند که چه چیزهایی باید دیده باشند، نگاهی سردرگم بر چهره شان نقش می بندد. کمی بعد احتمالاً می گویند: «بله… آن آگهی بامزه که مرده…» و به همین شکل چندین آگهی را به خاطر می آورند. البته اگر مجموعه آگهی های دیشب جالب بوده باشد؛ و از میان این ها شاید نام یک یا دو محصول تبلیغ شده را نیز به یاد داشته باشند؛ اما به ندرت تمام نام ها را به یاد دارند. قیمت طراحی سایت

اگر همین طور ادامه بدهید و این بار درباره ی تبلیغات چاپی سؤال کنید، مثلاً در مورد مجله، روزنامه، بروشور، یا نامه های الکترونیکی، بسیار احتمال دارد که فهرستتان کاملاً خالی بماند. خیلی ها حتی یک آگهی تبلیغاتی در مجله ای که دیروز خوانده اند را به یاد نمی آورند. مگر آنکه فعالانه آن ها را به پاسخ گویی ترغیب کنید. اگر در مورد تبلیغات رادیو هم بپرسید، با همین مشکل مواجه می شوید. این فعالیت ساده اهمیت قدرت متوقف کردن را آشکار می کند. تبلیغات شما باید بیشتر از تبلیغات دیگران قدرت متوقف کردن داشته باشد، زیرا حتماً می خواهید افراد بسیار زیادی به محصول شما فکر کنند و آن را در خاطر نگه دارند! طراحی سایت اختصاصی     

اصول متوقف کردن

بنابر نظر هانلی نوریس، کسی که زمان زیادی را به تعلیم کارکنان «یونگ و روبیکام» برای تهیه ی تبلیغات بهتر، گذرانده است، با هفت اصل می توانید یک آگهی تبلیغی یا هر ارتباط بازاریابی را به یک متوقف ساز واقعی تبدیل کند. من این هفت اصل را بر اساس تجربه ی خودم تعدیل کرده ام و به فهرست زیر رسیده ام:

1. تبلیغ باید درون مایه ای ذاتی داشته باشد تا هرکسی را به سوی خود بکشد. همچنین باید افراد زیادی خارج از حیطه ی مخاطبان موردنظرش را جلب کند. اگر بچه ها تبلیغی را که هدفش بزرگسالان است دوست دارند و بالعکس، معلوم می شود که در ساخت این تبلیغ از اصل قوی پیروی شده است.

2. تبلیغ باید مخاطبان را به مشارکت و همکاری وادارد. همچنین باید مردم را به انجام دادن فعالیتی بکشاند، چه آن فعالیت گرفتن یک شماره باشد، چه رفتن به فروشگاه، یا قهقهه زدن و یا صرفاً به فکر چیزی افتادن. یک آگهی، باقدرت متوقف سازی، هرگز اجازه نمی دهد مخاطب نقش منفعلی داشته باشد.

3. تبلیغ باید واکنشی احساسی برانگیزد. این اصل باید حتماً لحاظ شود، حتی اگر جذابیت شما از نوع عقلانی باشد. تبلیغ همیشه باید دارای نیازهای بنیادی آدمی باشد و احساسات افراد را برانگیزد.

4. تبلیغ باید کنجکاوی را تحریک کند. مخاطبان باید طالب شوند که بیشتر بدانند. این میل آن ها را متوقف می کند و به بررسی تبلیغ وا می دارد و باعث می شود به دنبال اطلاعات بیشتری باشند. هزینه طراحی سایت 

5. تبلیغ باید مخاطبان را شگفت زده کند. عنوانی تکان دهنده، تصویری غیرمنتظره، ترفندی غیرعادی در افتتاحیه ی عرضه ی محصولات یا داشتن ویترینی عجیب در فروشگاه همه این قدرت را دارند که مردم را بر جای خود میخ کوب کنند و به شگفت آورند.

6. تبلیغ باید اطلاعات بدیهی را منتقل کند- به شکلی هرظتنم ریغ. (نکته: سعی کنید این کلمه ی عجیب را برعکس بخوانید). پیچشی خلاقانه یا راهی جدید برای بیان یا دیدن یک چیز باعث می شود که مسئله ای بدیهی به امری غیرمنتظره تبدیل شود. اطلاعات بدیهی یعنی اینکه مارک محصول شما چیست؟ چگونه و برای چه کسانی مفید است؟ اما اگر این کار را به شکلی بدیهی انجام دهید ارتباطی برقرار نمی شود و توجه کسی را جلب نمی کند و مخاطبان تبلیغ شما را نادیده می گیرند.

7. گاهی لازم است تبلیغ از قواعد و شخصیت محصولتان و مقوله ای که در آن می گنجد فراتر رود. محصول باید برجسته باشد. توجه مردم به اموری جلب می شود که خارج از الگوهای رایج باشد (و در بازاریابی هم بی شک الگوهایی وجود دارد). پس یک راه این است که تبلیغی درست کنید که بسیار متمایز از آن چیزی باشد که مشتریان درباره ی مقوله ی محصول شما انتظار دارند. برای مثال اگر شما برای خدمات نظافت ادارات بازاریابی می کنید، حتماً تبلیغات صفحات زرد را بخرید و آگهی هایی تهیه کنید و فهرست قیمت خود و نظر مثبت و رضایت آمیز مراجعه تان را در آن بگنجانید. برای تکمیل این تلاش های معمول بازاریابی، با پست برای مشتریان احتمالی تان اسفنجی بفرستید که یک طرف آن نام و شماره تلفن شما و طرف دیگر آن این پیام نوشته شده باشد: البته اگر هنوز معتقدید که بدون کمک ما باید نظافت کنید، این اسفنج به دردتان می خورد.

برای تبلیغی که داستان داشته باشد و این داستان باعث شگفتی افراد شود، از الگوهای مرسوم تجاوز کند و مسایل بدیهی را به شکلی غیرمنتظره مطرح کند، شما به خلاقیت نیاز دارید. این راز موفقیت شماست و فقط به اتکای خلاقیت است که قدرت متوقف کردن پیدا می کنید.    طراحی سایت وردپرس



:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد
 

این روزها چه در حال گشت و گذار در فضای مجازی باشید،چه در حال قدم زدن در بازار و خیابان و یا دیدن فیلم و یا گوش دادن رادیو با سیل انبوهی از تبلیغات در زمینه های متفاوت روبرو میشوید .اما تبلیغات موثر چیست و چگونه تبلیغ کنیم تا به هدف مورد نظر خود برسیم ؟

در تبلیغات بازرگانی به زبان ساده تر می توان گفت ؛ هر عملی که باعث جلب توجه مردم به محصولی خاص و یا فعالیت های تجاری درجامعه گردد ،تبلیغات نامیده می شود، البته طوری که مردم از آن به خوبی استقبال کنند و درنهایت منجر به خرید محصول مورد نظر گردد . در واقع تبلیغات، اطلاعات کنترل شده، قابل تشخیص و قانع کننده است که توسط رسانه های ارتباط جمعی ارائه می شوند.

امروزه هدف اصلی بازاریابی طی برنامه ریزی تبلیغاتی بر اساس آگهی اطلاع رسانی، آگهی متقاعد کننده و آگهی یاد آوری کننده صورت می گیرد :

1. آگهی اطلاع رسانی و یا آگاه کننده : درباره محصولی جدید، به امر مطلع نمودن مشتریان درباره تغییر قیمت ها، شرح چگونگی کاربرد محصول، رفع شایعات و کاهش نگرانی مصرف کننده می پردازد و هنگامی که محصول جدیدی وارد بازار می شود برای معرفی آن به کار گرفته خواهد شد.ساخت سایت        

2. آگهی متقاعد کننده : به آن دسته از آگهی های تبلیغاتی گقته می شود که مشتری را نسبت به خرید محصول ترغیب کند و همینطور این نوع آگهی زمانی که بازار رقابتی افزایش یابد کاربرد بیشتری پیدا می کند.

3. آگهی یاد آوری کننده : مانند انواع قبلی کاربرد خاص خودش را دارد ، همیشه به مشتریان خود نوعی محصول را یادآوری می کند که ممکن است در آینده نزدیک کالای مورد نظر نیاز باشد. البته این امر زمانی کاربرد دارد که محصول مورد نظر شناخته شده باشد.طراحی سایت شرکتی

 شرکت طراحی سایت      

البته نکات مهم دیگری که توانسته اند بهتر و بیشتر در امر تبلیغات به بازاریاب و یا مبلغ کمک کنند وجود دارند که از آن به نام پنج طرح اقناعی یاد می شود. این طرح ها که بیشتر در این دو رسانه جمعی یعنی تلویزیون و رادیو کاربرد دارد ،

1- طرح محرک و پاسخ : این طرح در ابتدا طرح انگیزشی را رد می کند و معتقد است که با وارد کردن محرکی ،افراد و یا هر جاندار دیگری پاسخ خواهند داد. مثلا با گذاشتن غذا جلوی یک فرد گرسنه ناخودآگاه بزاق آن ترشح می کند و به همین دلیل است که کارشناسان اعتقاد دارند که این طرح در فرایند تبلیغات موثر خواهد بود . البته این طرح تکنیک هایی نیز به همراه دارد که از آن جمله می توان به امر " تکرار ، اسارت مخاطب و مجاورت زمانی و مکانی " اشاره کرد .

2- طرح شناختی : این طرح بر عکس طرح محرک و پاسخ عمل می کند و معتقد است که انسان موجود متفکر و منطقی می باشد و به همین دلیل می توان با دادن اطلاعات و آگاهی از وضعیت مطلوب، کیفیت بهتر کالا و خدمات پس از فروش محصولی، توجه آنان را جلب نموده و سبب مصرف محصول مورد نظر گردد . مثلا:" استفاده از فلان کالا مزیت های فراوانی دارد و خدمات آن بیشتر و بهتر از دیگر شرکت های تولید کننده می باشد". البته تئوری هایی مثل ساز و کار شناختی ، نا هماهنگی شناختی و نظریه مفهومی یاری رسان این طرح می باشند .

3- طرح انگیزشی : بر خلاف طرح محرک و پاسخ در این طرح افراد موجوداتی منفعل تصور نمی شوند که به صورت انفعالی به خرید کالا اقدام کنند. انسان موجودی با انگیزه است که با هدف خاصی به سمت خرید کالایی گام بر می دارد. مبلغ در این طرح عقیده دارد که مهمترین عنصر انگیزه مخاطب است و برای فروش کالا باید انگیزه او را بر انگیخت. فرد دارای انگیزه است و این باعث ایجاد تنش در او می شود, فرد سعی در کاهش این تنش دارد. این طرح معمولا دارای دو مرحله است:
- کشف انگیزه های مصرف کننده و باز تولید این انگیزه ها.
- تغییر دادن شکل محصول به صورتی که توانایی آنها برای ارضای نیازهای کشف شده مشخص باشد.

4- طرح اجتماعی : این طرح با تاکید به ارزش ها و هنجار های اجتماعی بیشتر در بین گروه های اجتماعی جای دارد و معتقد است که افراد نیاز به تائید دارد و به همین دلیل است که حساسیت زیادی نسبت به عقیده کسانی دارد که در مجاورت او هستند . در کل این طرح با ایجاد حس تعلق گروهی در فرد سعی در مصرف کالای خاصی می کند.

5- طرح شخصیتی : این مدل نشان دهنده این امر است که افراد شبیه به هم نبوده و نیستند و اعتقاد دارد که عده ای خیلی زود تحت تاثیر قرار می گیرند و عده ای دیگر دیرتر . از همین روست که دو نوع عملکرد مختلف را تبیین می کند که عبارت اند از:
- عملکرد دفاع از خود: که فرد در آن تلاش می کند از تنش ها و تضاد های درونی خود بگریزد.
- عملکرد بیان ارزشی: منظور سعی افراد درجهت مثبت نشان دادن عقاید و نظریاتشان می باشد. نظیر تبلیغاتی که شامپوی خاصی را برای جلو گیری از ریزش مو به افراد معرفی می کند.

بدین صورت متوجه می شویم که تبلیغات خود یک روند بسیار مهمی را داراست که طی این فرایند می توانند جامعه را بسوی اهدافی خود متمایل سازد.  طراحی سایت تهران     



:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد

مالکیت اجتماعی چیست؟ مالکیت اجتماعی مسئولیت هر کسب وکار است که به طور مداوم و مناسب به تقویت، حفظ و به اشتراک گذاری فلسفه منحصربه فرد و یکپارچه شرکت و هم چنین هدف آن می پردازد.کلید موفقیت برندینگ اجتماعی در سال ۲۰۱۵ برای کسب وکارها “مالکیت اجتماعی” است.
برای اطمینان از موفقیت مالکیت اجتماعی و بازاریابی رسانه های اجتماعی خود اشتباهات زیر را انجام ندهید:

به اشتراک گذاری های بدون تفکر
شما باید در مورد آن چه که منتشر می کنید مراقب باشید، محتوای بی فکر به معنی اشتراک گذاری های بدون جهت، بدون موضوع واقعی و بدون هدف است. شما می توانید طرفدارانی برای رسانه های اجتماعی ایجاد کنید و خلاقیت به خرج بدهید. هشتگ های مناسبی را طراحی کنید که متناسب با خدمات شما باشند، هشتگ هایی که راه حل ارائه دهند، الهام بخش باشند و به مخاطبان هدف شما انگیزه بدهند. به عنوان مثال اگر شما یک کارواش دارید یک هشتگ #RedCarTuesday ایجاد کنید و خواستار تصاویری از اتومبیل های قرمز باشید و هر روز سه شنبه برای تمام اتومبیل های قرمز تخفیف بدهید. کارواش شما می تواند محبوب ترین کارواش در شهرتان باشد اگر فقط بروز رسانی های تان را با کمی فکر انجام دهید. طراحی سایت صنعتی

شخصیت مخاطبان شما چیست؟
کسانی که مالکیت اجتماعی خود را در نظر می گیرند، باید به طور مستقیم در مورد شخصیت خریداران خود صحبت کنند. شخصیت خریداران شما در واقع مخاطبان هدف شما هستند.
این ها مردمی هستند که شما می خواهید با آن ها ارتباط برقرار کنید، درباره ی علاقه مندی ها و خواسته های حرفه ای آن ها فکر کنید. در مورد این که اهداف حرفه ای آن ها چیست و چه مشکلاتی ممکن است در حرفه و کسب وکار آن ها وجود داشته باشد؟ دسته بندی مخاطبان براساس شخصیت آن ها سخت نیست فقط باید نگاهی به مشتریان، همکاران، فروشندگان و دوستان خود بیندازید. طراحی سایت املاک     

article_image_one_57.jpg

نداشتن وبلاگ
اگر شما اهمیت وبلاگ نویسی را در شکل دهی هویت اجتماعی خود درک نمی کنید، هیچ یک از موارد دیگر به شما کمک نخواهد کرد. وبلاگ نویسی نه تنها از شما یک رهبر فکری می سازد، باعث غنی شدن رسانه های اجتماعی شما می شود. برندینگ اجتماعی شما به شدت به عملکرد وبلاگ نویسی شما گره خورده است. تولید پست های به موقع که به انتظارات، مشکلات و اهداف مخاطبان شما اشاره می کند برندینگ شما را تا حد زیادی بهره مند و غنی سازی می کند. نداشتن وبلاگ قبول کردن شکست در مالکیت اجتماعی است به این معنا که شما قبول کرده اید حرف های مهمی برای گفتن ندارید.

بروزرسانی های متناقض
در نظر گرفتن مالکیت اجتماعی خود در فیسبوک، توئیتر، پینترست، گوگل پلاس، لینکدین، اینستاگرام، یوتیوب و سایر رسانه های اجتماعی مختلف به معنی به اشتراک گذاری محتوای سازگار است. شما باید هر روز بستر رسانه های اجتماعی خود را بروز رسانی کنید و یا حداقل شنبه تا چهارشنبه حتما بروز رسانی داشته باشید. هم چنین شما باید بیش از یک بار در روز توئیتر خود را بروز رسانی کنید. در طول سال ۲۰۱۵ با انرژی هر چه بیشتر رسانه های اجتماعی خود را بروز کنید. ابزارهای زیادی وجود دارند که به برنامه ریزی و انتشار بروزرسانی ها کمک می کنند از جمله tweetdeck,hootsuite, ،hobspot و غیره.طراحی سایت پزشکی      

شوخی ضعیف، زمان بندی ضعیف و یا هر دو
هرگز فکر نکنید چیزی که برای شما خنده دار است حتما برای دیگران هم خنده دار خواهد بود. سعی کنید قبل از این که مطلبی را بنویسید کاملا در مورد آن فکر کنید و سپس منتشر کنید. یک شوخی نابجا و یا مطلبی در زمان نامناسب ممکن است باعث بازخوردها و شکایت های منفی بسیاری در رسانه های اجتماعی شما بشود و مشکلات بسیاری را به وجود بیاورد. طراحی سایت هتل

 



:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()